آموزش براساس پساروش و درک معلمان زبان انگلیسی : آیا روند امید بخش است؟

ناصر رشیدی؛ نورالله منصورزاده

دوره 6، شماره 1 ، تیر 1396، ، صفحه 82-55

https://doi.org/10.22054/ilt.2017.8419

چکیده
  حرفه تدریس و یادگیری زبان دوم در نظر و در عمل، به وبژه مفهوم روش، با فراز و فرودهای اساسی روبرو بوده است. با داشتن موافقان و مخالفان، پساروش به عنوان یک جایگزین معقول و عملی برای کاستی­های  مفهوم محدود کننده روش تلقی شده است. هدف تحقیق کیفی حاضر، بررسی دیدگاه­ها و درک معلملن غیرانگلیسی زبان از پساروش بوده است. در حقیقت، محققان ...  بیشتر